Σελίδες

Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Ακομπλεξάριστο μάρκετινγκ #apotalidl για καλό σκοπό!

Στη φιλοσοφία των Lidl ό,τι γίνεται, πάντα γίνεται για καλό, και ό,τι έρχεται «από τα Lidl» είναι καλό. Έτσι, η εταιρεία αποφάσισε για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εκείνη, να αντιστρέφει το σχόλιο σε «κάτι καλό για τους πολλούς».
Για τη Lidl Hellas, κάθε «από τα Lidl» αξίζει τουλάχιστον 10 μερίδες φαγητού που θα σώζει και θα προσφέρει με την ευγενική στήριξη και συνεργασία της Μ.Κ.Ο. «Μπορούμε» στους λιγότερο προνομιούχους συμπολίτες. Στο πλαίσιο των αξιών της, του επιχειρηματικού πολιτισμού και της εταιρικής ευθύνης, λοιπόν, κάθε «από τα Lidl» θα μετατρέπεται σε μια δωρεά από τα Lidl για κοινωφελή σκοπό και θα πολλαπλασιάζεται όταν προέρχεται από δημόσια πρόσωπα και πολιτικούς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου