Σελίδες

Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

"Το βιβλιοφιλαράκι μου" στην Παιδική Βιβλιοθήκη Δελφών, στη Θεσσαλονίκη


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 
ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΔΕΛΦΩΝ
Τετάρτη 3/4/2019, ώρα 6.30 το απόγευμα
Η ώρα του παραμυθιού
«Το βιβλιοφιλαράκι μου» / Ράνια Μπουμπουρή
Έχω έναν φίλο, το βιβλίο, μαζί στη ζέστη, μαζί στο κρύο… είτε είναι βράδυ, είτε πρωί μ’ αυτόν τον φίλο μου είμαι μαζί. Μόλις τ’ ανοίγω να το διαβάσω γέφυρα γίνεται για να περάσω… σε άλλους κόσμους, μακρινούς, παραμυθένιους ή αληθινούς. Ένα βιβλίο που στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου συστήνει στα παιδιά τον θαυμαστό κόσμο του βιβλίου! Ελάτε να φτιάξουμε βιβλία με τη μορφή της σοφής κουκουβάγιας!
Υλικά που θα χρειαστούμε: Χαρτί Α4 σε χρώμα που σας αρέσει, κόλλα και ψαλίδι.
Με τη βιβλιοθηκονόμο Ευγενία Χαρισίου
Για παιδιά 4-8 ετών. Με προεγγραφή.
Περισσότερα για το βιβλίο δείτε εδώ: https://www.psichogios.gr/site/Books/show/1003853/to-bibliofilaraki-moy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου