Σελίδες

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Πρόταση βιβλίου: "Κοιμήσου μαζί μου, μαμά!"

Πρόταση βιβλίου: Κοιμήσου μαζί μου, μαμά! της Ράνιας Μπουμπουρή


5/4/2013
  Τελευταία ενημέρωση στις 5/4/2013 9:42:47 πμ



Πρόταση βιβλίου: Κοιμήσου μαζί μου, μαμά! της Ράνιας Μπουμπούρη
Πρόταση βιβλίου: Κοιμήσου μαζί μου, μαμά! της Ράνιας Μπουμπουρή
Το βιβλιοπωλείο Διάμετρος και η Βίκυ Στεφανή, σας προτείνουν για αυτή την εβδομάδα το βιβλίο - Κοιμήσου μαζί μου, μαμά! της Ράνιας Μπουμπουρή.

Ένα τρυφερό βιβλίο που ασχολείται με τους παιδικούς φόβους. Ο Τίμος το αρκουδάκι κάθε βράδυ σηκώνεται και πηγαίνει στο κρεβάτι των γονιών του προκειμένου να κοιμηθεί. Εκείνοι δεν ξέρουν πια τι να κάνουν για να τον πείσουν ότι πρέπει να κοιμάται μόνος του.
Ώσπου μια μέρα, παίζοντας με τους φίλους του, ο Τίμος θα σώσει τη ζωή ενός μικρού κοκκινολαίμη και από τότε όλα θα αλλάξουν στη ζωή του... Μια ιστορία που θα σας βοηθήσει όχι μόνο να κατανοήσετε το βάσανο των παιδικών φόβων αλλά να βρείτε λύσεις για την αντιμετώπισή τους. Γιατί τα παιδιά αξίζουν την προσοχή και την αγάπη μας!

ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΜΑΜΑ! Ράνια Μπουμπουρή
(εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ) € 6,60

Βιβλιοπωλείο - Εκδόσεις ΔιάμετροςΥπεύθυνη Βίκυ Στεφανή
Πάροδος Ιφιγενείας, Χαλκίδα 34100
Τηλ: 22210 21796
Email: diametro@otenet.gr
Πηγή: http://www.eviaportal.gr/content.asp?ID=23508

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου