Σελίδες

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

"Μια τρελή τρελή ΑΒ με τον Άνθρωπο-Ορχήστρα" στη Σύρο



Από τη συνέντευξη Τύπου των: Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλου, Μπάμπη Στόκα,
Μιχάλη Τζουγανάκη, Μανώλη Φάμελλου και Στάθη Δρογώση
για το πρόγραμμα "Σύρος Πολιτισμός 2015", τη Δευτέρα 29/6, στο PassPort Art.

Η παράσταση "Μια τρελή τρελή ΑΒ με τον Άνθρωπο-Ορχήστρα" θα παιχτεί στο θέατρο "Απόλλων", στην Ερμούπολη της Σύρου, στις 30 και 31 Αυγούστου.

Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος:

Έχω επισκεφθεί πολλές φορές τη Σύρο τόσο για συναυλίες όσο και για πολιτιστικές εκδηλώσεις. Πιο συγκεκριμένα ο αδερφός μου ήταν φοιτητής στο νησί, οπότε υπήρξα τακτικός επισκέπτης. Πλέον o πατέρας μου μένει στη Σύρο και είναι μέλος στη χορωδία του Δήμου! Την έχω γυρίσει όλη! Έχω περπατήσει το νησί και έχω ιδιαίτερη αγάπη στα μονοπάτια της βόρειας Σύρου. Η Ερμούπολη και η Άνω Σύρος έχουν μια εκπληκτική ενέργεια. Είναι μέρος που θα ήθελα να μείνω.

Η εικόνα που έχω για τα πολιτιστικά δρώμενα του νησιού, είναι πως γίνονται πολλές και ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις κάθε χρόνο. Θεωρώ πως η Σύρος έχει μια βαθιά πολιτιστική παράδοση. Είμαι χαρούμενος που θα εμφανιστούμε στο θέατρο Απόλλων καθώς έχω παρακολουθήσει μέσα εκεί πολλές παραστάσεις.

Η δική μας παράσταση «Μια τρελή τρελή Αλφαβήτα με τον Άνθρωπο-Ορχήστρα» είναι διαδραστική και απευθύνεται στα παιδιά όλων των ηλικιών. Βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Ράνιας Μπουμπουρή που έχει τιμηθεί με τον Έπαινο Ποίησης της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς. Πρόκειται δηλαδή για μια εκπαιδευτική παράσταση, κατά την οποία περνάνε καλά τόσο τα παιδιά όσο και οι μεγάλοι. Συνδυάζει μουσική, τραγούδι, θεατρική εμψύχωση με εναλλαγή ρόλων και ξυλοπόδαρο, κουκλοθέατρο, video προβολές, και πολύ χορό! Ηχητικά περνάμε μέσα από πολλά μουσικά είδη. Καλαματιανό, ροκ, hip hop, μπαλάντα. Κάθε γράμμα έχει τον δικό του χαρακτήρα, είναι ένας διαφορετικός κόσμος.

Το μήνυμά μας είναι πως μπορούμε να είμαστε μια παρέα, προτρέποντας τους θεατές να μάθουμε να αγαπάμε τον διπλανό μας. Να περάσουμε ευχάριστα, να γνωρίσουμε νέα μουσικά όργανα, να εκφραστούμε χορεύοντας σε διάφορους ρυθμούς, να φύγουμε αγκαλιασμένοι με ένα μεγάλο χαμόγελο.

Όσο για την κοινωνική συγκυρία είναι πως η κατάσταση της πόλωσης, τα τελευταία χρόνια με στενοχωρεί. Με συγκλονίζει η φτώχεια που επήλθε λόγω πολιτικής κατάστασης καθώς και η νεολαία η οποία μεταναστεύει σε άλλες χώρες για ένα καλύτερο μέλλον. Η πρόταση μας είναι να αλλάξουμε την καθημερινότητα μας σεβόμενοι το διπλανό μας. Από εκεί θα έρθει η όποια αλλαγή. Μικρά πράγματα όπως η ανακύκλωση, ο σεβασμός του συμπολίτη και του περιβάλλοντος, είναι πιο σημαντικά από οποιαδήποτε ιδεολογία.

Για τις δηλώσεις όλων των καλλιτεχνών, δείτε εδώ:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου