Σελίδες

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Πουθενά χωρίς την κούκλα μου

ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ


















Η Αναστασία δεν το κουνάει ρούπι χωρίς την κούκλα της, τη Στέλλα. Την παίρνει μαζί της παντού: στην παιδική χαρά, στο πάρκο, στην αγορά. Όταν όμως αρχίζει το σχολείο, τα πράγματα αλλάζουν. Η Αναστασία θέλει να παίξει με τις καινούριες φίλες της, να κάνει κούνια, να ζωγραφίσει. Μήπως ήρθε η ώρα ν’ αφήσει τη Στέλλα στο σπίτι;

Πουθενά χωρίς την κούκλα μου | Nowhere without my doll

Anastasia is a little girl who never leaves her home without her beloved doll. But when she goes to school, things change: she needs to spend time with her new friends, play with them, draw and paint. What will she do?

Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ψυχογιός:
http://www.psichogios.gr/site/Books/show?cid=1000228
Εικονογράφηση: Πωλίνα Παπανικολάου

Κριτικές:

"Με το βιβλίο αυτό οι γονείς θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους όταν φτάσει η στιγμή που θα βιώσουν την αίσθηση του αποχωρισμού, αφήνοντας τον δικό τους μικρόκοσμο στην προσπάθειά τους να ενταχθούν σε μεγαλύτερα κοινωνικά σύνολα.

Η θαλπωρή της οικογενειακής εστίας αντικαθίσταται από τον οργανωμένο χώρο του σχολείου, την επαφή με το άγνωστο και την ανασφάλεια που δημιουργείται στο παιδί, το οποίο έχει την ανάγκη να πάρει κάτι «προσωπικό» μαζί του από το σπίτι όταν αισθανθεί ότι «απειλείται» από τόσα άγνωστα ερεθίσματα."
http://www.elzoni.gr/html/ent/603/ent.6603.asp


Κριτικές από τον ιστότοπο του εκδότη:

9 ΓΝΩΜΕΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ        βαθμολογία αναγνωστών : 5/5

        avatar
         ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΙΓΟΝΑΚΗ
       Βαθμολογία : 5/5
 
       Έχω μια κόρη 27 μηνών που δεν καθόταν με τίποτα να διαβάσουμε παραμύθια μέχρι που πήραμε στα χέρια μας αυτό το βιβλίο και πλέον καθημερινά το διαβάζουμε πάνω από 5 φορές και βέβαια πέρα από τον ενθουσιασμό του παιδιού μου ενθουσιάστηκα και εγώ και θα πάρω σίγουρα και τα υπόλοιπα βιβλία της κυρίας Ράνιας Μπουμπουρή γιατί περνάνε ωραία μηνύματα στα παιδιά μας.
  • avatar
    ΤΑΤΙΑΝΑ ΚΑΛΛΕΡΓΗ
    Βαθμολογία : 5/5

    Προσωπικά έχουμε σχεδόν όλη την σειρά βιβλίων της Ράνιας Μπουμπουρή και όλα είναι υπέροχα ..Το ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ όμως είναι καταπληκτικό!!Τα παιδιά μου το λατρεύουν και το διαβάζουμε σχεδόν καθημερινά!(και εγώ το λατρεύω!!!)Τι καλό μας κάνουν αυτά τα όμορφα παραμυθάκια..Όχι μόνο στους μικρούς μας αναγνώστες αλλά και στους μεγάλους αφηγητές! Σε ευχαριστούμε Ράνια για ένα ακόμα υπέροχο βιβλίο!!!!

             avatar
  • Amalia Mitrentsi
    Βαθμολογία : 5/5

    To αγαπημένο βιβλίο της κορούλας μου και είναι μόλις 16 μηνών. Το έχουμε στην πρωινή και στη βραδινή μας ώρα βιβλίου και αν δεν το δει το πρωί σελίδα σελίδα δεν πάει για παιχνίδι το ίδιο και το βράδυ είναι το βιβλίο που μας καληνυχτίζει. Αν δε φιλήσουμε το κοριτσάκι του βιβλίου την Αναστασία δεν πάμε για ύπνο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη συγγραφέα αυτού του υπέροχου βιβλίου.

  • avatar
    Εφη Αφησιάδου
    Βαθμολογία : 5/5

    «Πουθενά χωρίς το βιβλίο μου» έλεγε η κόρη μας όταν το πρωτοδιαβάσαμε. Της άρεσε πολύ, κοιμόταν μαζί του και ήταν το αγαπημένο της για πολύ καιρό. Δύσκολοι οι αποχωρισμοί ! Φαίνεται κατάλαβε τί νιώθει η Αναστασία , καθώς το έχει βιώσει κι αυτή πολλές φορές! Επιτέλους, βρήκε κι άλλο παιδάκι να νιώθει το ίδιο! Τι ανακούφιση!

  • avatar
    tasoula
    Βαθμολογία : 5/5

    Το αγοράσαμε χθες, το διαβάσαμε ήδη δυο φορές και πρώτη μέρα σήμερα η κόρη μου πήγε στο νηπιαγωγείο χωρίς τα παιχνίδια της (που τα άφηνε στο αυτοκίνητο όμως). Πολύ ωραίο, απλό και κατανοητό βιβλίο. Αγγίζει τα παιδιά και τους μαθαίνει πως πρέπει να φέρονται αλλά και να αγαπήσουν τα βιβλία.

  • avatar
    Μαρια-Αρετη
    Βαθμολογία : 5/5

    Η μικρή μου Αρετή είναι 16μηνων και δεν καταλαβαίνει και πολλά ακόμα αλλά ενθουσιάστηκε βλέποντας τις εικόνες και να με ακούει να της το διαβάζω. Αν της πω φέρε ένα βιβλίο να διαβάσουμε παραμύθι, από όλα της τα βιβλία πιάνει αυτό! Είμαι σίγουρη και όταν αρχίσει να διαβάζει ότι θα είναι εξίσου ενθουσιασμένη. Πάντα επιτυχίες!

  • avatar
    Γιασεμή Χατζηλάμπρου,
    Βαθμολογία : 5/5

    Ένα εξαιρετικά διασκεδαστικό και διδακτικό βιβλίο. Το παιδί αντιλαμβάνεται ότι καθώς μεγαλώνει, πρέπει σταδιακά να ανεξαρτητοποιείται από πράγματα και συμπεριφορές μικρότερης ηλικίας. Και δίνεται η ευκαιρία στο γονέα να αντιληφθεί ότι δε χρειάζεται να επιβάλλονται συμπεριφορές στο παιδί, αλλά με έξυπνο τρόπο να κεντρίζεται το ενδιαφέρον του παιδιού, που μόνο του επιλέγει να προχωρήσει σε νέες εμπειρίες και ενδιαφέροντα. Εξαιρετικά χρήσιμο σε παιδαγωγούς και γονείς, καθώς δίνει με ευχάριστο και εύστοχο τρόπο την ευκαιρία για αντιμετώπιση καθημερινών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στην ηλικία αυτή.

  • avatar
    Αναστασία Λευκαδίτη - Προϊσταμένη 5ου Παιδικού Σταθμού του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών
    Βαθμολογία : 5/5

    Διαβάζοντας τα βιβλία της κυρίας Ράνιας Μπουμπουρή αναπόλησα τα παιδικά μου χρόνια γιατί αναδύουν την τρυφερότητα και αγάπη που χρειάζονται οι τρυφερές ηλικίες των παιδιών, τις οποίες έχουμε στα χέρια μας. Είναι ευχής έργον να γράφονται τέτοια παιδικά βιβλία.

  • avatar
    ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
    Βαθμολογία : 5/5

    Δεν το έχω διαβάσει ακόμα, αλλά είμαι σίγουρος ότι η Μπουμπουρή έχει γράψει κάτι καλό και ποιοτικό. Το περιμένω με αγωνία!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου