Σελίδες

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

"Η γιαγιά μου και ο παππούς μου" στις καλοκαιρινές βιβλιοπροτάσεις του Τaλκ!


Τι θα διαβάσουμε το καλοκαίρι; 
Το Τaλκ επιλέγει μερικά από τα πιο όμορφα βιβλία 
συντροφιά με τα οποία θα περάσουν υπέροχες ώρες οι μικροί μας φίλοι!
της Πελιώς Παπαδιά

H γιαγιά μου με περιμένει, όταν πάω να τη δω, μ’ ανοιχτή την αγκαλιά της, κι εγώ σφίγγω τα χέρια στον λαιμό της και μυρίζω τα μαλλιά της. Ο παππούς μου δε βλέπει λέξη να διαβάσει αν δε φοράει τα γυαλιά του, αλλά αστράφτει, όταν με βλέπει, απ’ τη χαρά του. Η γιαγιά μου και ο παππούς μου δεν είναι πλούσιοι, σπουδαίοι, διάσημοι κι αστραφτεροί, μα νιώθω τυχερή γιατί τους έχω κι εκείνοι νιώθουν εξίσου τυχεροί. Ως συνέχεια του «Οι γονείς μου», η Ράνια Μπουμπουρή έγραψε το «Η γιαγιά μου και ο παππούς μου», βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ψυχογιός σε εικονογράφηση της Χρύσας Σπυρίδωνος. Η συγγραφέας απευθύνεται με έμμετρο λόγο σε μικρά παιδάκια, από 2 έως 4 ετών, και τους μιλάει με τρυφερότητα για δυο από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της παιδικής ηλικίας! Τους γονείς των γονιών τους!

Δείτε όλο το άρθρο της Πελιώς Παπαδιά στο Τaλκ εδώ: http://www.talcmag.gr/vivlio/paidika-vivlia-gia-tis-diakopes-kalokairi-20016/

Βρείτε το βιβλίο "Η γιαγιά μου και ο παππούς μου" εδώ: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου