Σελίδες

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

"Η γιαγιά μου και ο παππούς μου" στις καλοκαιρινές βιβλιοπροτάσεις του mothersblog.gr!

"Η γιαγιά μου και ο παππούς μου" μεταξύ των άλλων καλοκαιρινών βιβλιοπροτάσεων της Φοίβης Λέκκα στο mothersblog.gr:
Πρόκειται για ένα βιβλίο με ομοιοκατάληκτα στιχάκια που περιγράφουν με χιούμορ και τρυφερότητα τη σχέση που έχει ένα παιδί με τον παππού και τη γιαγιά του. Σε αυτό συμβάλλει και η πολύ ζωντανή εικονογράφηση που δίνει έμφαση στις εκφράσεις των προσώπων! Τα παιδιά θα ταυτιστούν γιατί θα αναγνωρίσουν τη δική τους σχέση και καθημερινότητα με τη γιαγιά και τον παππού τους αλλά και την εικόνα που έχουν δημιουργήσει γι'αυτούς. Δε χωρά πάντως αμφιβολία πως είναι μια σχέση που ξεχειλίζει αγάπη!
"Η γιαγιά μου και ο παππούς μου"
Συγγραφέας: Ράνια Μπουμπουρή
Εικονογράφος : Σπυρίδωνος Χρυσούλα
Εκδόσεις Ψυχογιός, Μάιος 2016
σελ. 40, € 6.60

Πηγή: http://www.mothersblog.gr/i-politistiki-atzenta-tis-evdomados/item/38056-kalokairino-afieroma-paidikon-vivlion-meros-1o-apo-ti-foivi-lekka#ixzz4EYmNuoQI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου