Σελίδες

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

"Η γιαγιά μου και ο παππούς μου": κριτική του Κώστα Στοφόρου

"...ένα ακόμη τρυφερό βιβλίο από τη Ράνια Μπουμπουρή. «Η γιαγιά μου κι ο παππούς μου» ο τίτλος του και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός με εικονογράφηση της Χρύσας Σπυρίδωνος. Στο παραμυθάκι αυτό που απευθύνεται σε παιδιά 2 έως 4 ετών η μικρή ηρωίδα σκιαγραφεί το πορτρέτο του παππού και της γιαγιάς γεμάτο αγάπη και γλυκύτητα. Ξέρετε. Που η γιαγιά κι ο παππούς «κακομαθαίνουν» τα παιδιά τις ώρες που περνούν μαζί τους κι είναι τόσο μα τόσο πολύτιμες. Παιχνίδια και σκανταλιές με ανθρώπους που είναι πια ηλικιωμένοι μα έχουν ακόμη τόσα μέσα τους να δώσουν και τα μοιράζονται με μοναδικό τρόπο με τα εγγόνια τους. Ρίξτε κι εσείς μια μικρή ματιά και σκεφτείτε λίγο πριν «μαλώσετε» τον παππού και τη γιαγιά που τους έδωσαν γαριδάκια ή τα άφησαν να δουν βίντεο μέχρι αργά. 

Γιατί ο παππούς μπορεί να μη μπορεί να διαβάσει λέξη χωρίς τα γυαλιά του αλλά αστράφτει από τη χαρά του όταν βλέπει την εγγονούλα του. 

Κι όπως λέει η ίδια κλείνοντας την ιστορία: Ο παππούς και η γιαγιά «δεν είναι πλούσιοι, σπουδαίοι, διάσημοι κι αστραφτεροί… μα νιώθω τυχερή γιατί τους έχω κι εκείνοι νιώθουν εξίσου τυχεροί»."

Πηγή: http://www.literature.gr/vivlia-gia-poli-mikrous-alla-ke-gia-poli-megalous-apo-ton-kosta-stoforo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου