Σελίδες

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

"Οι γονείς μου": δραστηριότητες για παιδιά νηπιαγωγείου από το www.popi-it.gr

"Το πανό της οικογένειάς μου και οικογενειακές στιγμές" - Πηγή: http://www.popi-it.gr/nipiagogio-enotites/myself/oikogeiako-pano/

Το πανό της οικογένειάς μου και οικογενειακές στιγμές. Παρουσιάσαμε την οικογένειά μας φτιάχνοντας το πανό της με φωτογραφίες, και χαρακτηριστικό σύνθημα, μοιραστήκαμε οικογενειακές στιγμές, παίξαμε κουκλοθέατρο και  κουίζ με τους γονείς!

Το πανό της οικογένειάς μου

Ξεκινώντας το θέμα της οικογένειας κάθε φορά η ομάδα των παιδιών με οδηγάει σε άλλα μονοπάτια ! Φέτος είχαν τόσο έντονη την ανάγκη να μοιραστούν οικογενειακές στιγμές τους, που αφιερώθηκε ένα μεγάλο μέρος σε αυτό.
Η αρχή έγινε με το βιβλίο «Οι γονείς μου» της Ράνιας Μπουμπουρή, εκδόσεις Ψυχογιός.
«Η μαμά μου… ποτέ δεν έχει πάει για εξερεύνηση μακριά στον Βόρειο Πόλο, αλλά μετακινεί τον τριθέσιο καναπέ άμα χάσω ένα τουβλάκι ή έναν βόλο. 

Ο μπαμπάς μου… ποτέ δε βρήκε για τη ρύπανση κάποια σπουδαία λύση, αλλά πάει τα σκουπίδια για ανακύκλωση όταν ο κάδος μας γεμίσει. 

Οι γονείς μου… δεν είναι σούπερ ήρωες γενναίοι, φοβεροί και τρομεροί, αλλά είμαι ο δικός τους θησαυρός κι είναι οι δικοί μου θησαυροί.»

Ακολουθώντας το στυλ του βιβλίου και αφού φτιάξαμε τα μέλη – κούκλες  της οικογένειας καταγράψαμε τι κάνει ο μπαμπάς και  η μαμά.

 Στη συνέχεια φτιάξαμε και μία αφίσα για το τι κάνουν οι γονείς μας μαζί...
Μπορείτε να διαβάσετε τη συνέχεια της υπέροχης αυτής ανάρτησης εδώ: 
http://www.popi-it.gr/nipiagogio-enotites/myself/oikogeiako-pano/
Περισσότερα για το βιβλίο "Οι γονείς μου" θα βρείτε εδώ: 
http://www.psichogios.gr/site/Books/show/1002423/oi-goneis-moy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου