Σελίδες

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Γιορτή στο Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Εαρινή σύναξη συγγραφέων στη γιορτή του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού. 
Είπαμε τις ιστορίες μας στα ελληνικά, τις ακούσαμε στα φαρσί μαζί με τα παιδιά του Δικτύου και δεκάδες προσφυγάκια από το Σχιστό και το Ελληνικό. Συναντηθήκαμε με καλούς φίλους, αποκτήσαμε και νέους!
Εγώ είχα τη χαρά να είμαι στην ίδια ομάδα με τον Γρηγόρη Χαλιακόπουλο, 
που υπογράφει "Το ταξίδι του Φερεϋντούν".



Με τη μεταφράστριά μας

Η δική μου ιστορία λέγεται "Η ομπρέλα". Γράφτηκε ειδικά για τη γιορτή του Δικτύου, 
με τον περιορισμό των 250 λέξεων, και είναι αυτή:

Η ομπρέλα

«Βρέχει με το τουλούμι!» είπε η μαμά.
Εγώ δεν έχω ιδέα τι είναι το τουλούμι, πάντως γίναμε λούτσα. Είκοσι λεπτά περπάτημα είναι από το κολυμβητήριο μέχρι το σπίτι και ένα έχω να σας πω: τζάμπα ο κόπος να μου στεγνώσει τα μαλλιά. Σε λίγο, στάζαμε και οι δύο. Ήταν κι ο αέρας, βλέπετε. Φυσούσε τόσο δυνατά, που μας χάλασε την ομπρέλα.
Φτάνοντας στο σπίτι, διασταυρωθήκαμε με μια κοπέλα που ήταν επίσης λούτσα, μα κρατούσε ανοιγμένο το μπουφάν της μπροστά, για να καλύπτει κάτι. Ένα μωρό σε μάρσιπο!
Αμέσως, η μαμά τής έδωσε την ομπρέλα. «Τη χάλασε ο αέρας, αλλά κάνει τη δουλειά της».
«Ευχαριστώ πολύ!» αποκρίθηκε εκείνη χαμογελώντας.

Το επόμενο πρωί, έβρεχε ακόμη. Ο μπαμπάς με πήγε στο σχολείο με το αυτοκίνητο. Πήρα όμως μαζί και την ομπρέλα μου, επειδή πολύ μ’ αρέσει: ροζ με μοβ καρδούλες. Η ομορφότερη ομπρέλα του κόσμου!

Το μεσημέρι, έβρεχε ξανά. Η μαμά ήρθε να με πάρει με το αυτοκίνητο. Και τότε, πέρασε δίπλα μου η Μαίρη. Οι γονείς της δουλεύουν τέτοια ώρα και γυρίζει σπίτι μόνη της. Αλλά δεν είχε ομπρέλα και θα γινόταν μούσκεμα.
«Μαίρη, ορίστε! Σ’ τη χαρίζω!» είπα δίνοντάς της την ομπρέλα.
«Ευχαριστώ!» χαμογέλασε σαστισμένη εκείνη.
«Μα τι έκανες εκεί; Έδωσες την ομπρέλα σου;» με ρώτησε η μαμά, όταν μπήκα στο αυτοκίνητο.
«Τη χάρισα».
«Μα σου άρεσε πάρα πολύ!»
«Εσύ χθες ένιωθες άσχημα, που χάρισες μια χαλασμένη ομπρέλα. Εγώ χάρισα μια πολύ καλή, κι έτσι νιώθω πολύ καλά!»
Η μαμά το σκέφτηκε, αλλά δεν είπε τίποτα. Ίσως να το σκέφτεται ακόμη...

Ράνια Μπουμπουρή







Ράνια Μπουμπουρή, Βασίλης Παπαθεοδώρου, Αργυρώ Πιπίνη, 
Γιώργος Παναγιωτάκης, Κατερίνα Κρις 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου